Profil Penyanyi Siti Liza

Bahas Profil dan Biodata Siti Liza. Nama penyanyi cantik Siti Liza memang akhir-akhir ini menjadi sorot oleh media lantaran Siti Liza dinilai meniru gaya penyanyi Malaysia Siti Nurhaliza. Ya, selain gaya Siti Liza mirip dengan Siti Nurhaliza nama dari Siti Liza juga sempat menjadi kontroversi karena sangat mirip dengan diva pop asal Malaysia Siti Nurhaliza. Saat ini sendiri umur Siti Liza sudah 25 tahun. Sebenarnya Siti Liza mempunyai nama lahir Resrilliza yang lahir di Kota Padang sedangkan Siti Nurhaliza penyanyi kelahiran Malaysia.

Bisa dibilang Siti Liza adalah Siti Nurhaliza Indonesia karena Siti Liza juga seorang penyanyi Pop Melayu sama seperti Siti Nurhaliza diva Malaysia. Akan tetapi jika dilihat dari kualitas suara Siti Liza memang masih kalah dari kualitas suara Siti Nurhaliza. Ya, mungkin management Siti Liza mendapatkan inspirasi utuk membaut Siti Liza lekat dengan artis top Malaysia yakni Siti Nurhaliza apalagi wajah Siti Liza sangat mirip dengan Siti Nurhaliza. Tak hanya itu Siti Liza juga bagus saat membawakan lagu-lagu dari diva pop Malaysia Siti Nurhaliza.

Siti Liza
Artis cantik bernama Siti Liza sudah menyelesaikan jenjang pendidikan di tingkat Universitas di InterStudi Jakarta. Lagu yang pernah dibawakan dan populer ditangan Siti Liza adalah lagu Dua Hati. Setelah terkenal Siti Liza memutuskan tinggal di Jakarta dan menghabiskan bulan puasa di Jakarta. Belum banyak info terkait artis pendatang baru Siti Liza. Namun berikut ini saya akan berikan profil dan biodata penyanyi Siti Liza yang katanya mirip dengan Siti Nurhaliza.
 Profil Biodata Siti Liza: 
Nama lahir : Resrilliza
Nama panggung: Siti Liza
Lahir : Padang
Tanggal lahir: 27 April 1988
Umur : 25 tahun
Agama : Islam
Profesi : Penyanyi
Akun Twitter : @Siti_Liza_
Siti Liza
 Semoga artikel ulasan tentang profil dan biodata penyanyi Siti Liza bermanfaat untuk Anda. Thank You Sobat.