Profil Biodata Nora Danish

Profil Biodata Artis Nora Danish. Siapa yang tak kenal dengan artis comel Nora Danish kekasih Nadeem Nazri? Belakangan Nora Danish digosipkan menjadi kekasih Nadeem Nazri. Ya, memang Nora Danish seriing digosipkan jadi kekasih Nadeem Nazri setelah Nora Danish bercerai dengan Adi Putra. Sebelumnya sendiri putusan cerai Nora Danish dan Adi Putra berlangsung pada tahun 2012 silam. Tak diketahui secara pasti penyebab utama Nora Danish dan Adi Putra bercerai. Kabarnya Nora Danish dan Putra Adi bercerai karena belum mempunyai anak. Sebelum Nora Danish kahwin dengan Putra Adi, Nora Danish juga pernah menikah dengan Rizal Asham. Nmaun perkahwinan Nora Danish dan Rizal Asham juga berakhir dengan perceraian.  

Setelah Nora Danish bercerai dengan Putra Adi, Nora Danish dekat dengan pria bernama Nadeem Nazri, bahkan kabarnya hubungan Nora Danish dan Nadeem Nazri telah berlanjut kehubungan sepasang kekasih. Nora Danish dan Nadeem Nazri sempat dikabarkan bercuti bersama di Bali. Setelah itu muncul gosip baru jika Nora Danish dan Nadeem Nazri tak hanya bercuti di Bali saja tapi Nora Danish dan Nadeem Nasri juga bercuti bersama di Thailand. Saat ini umur Nora Danish sudah 31 tahun, bukan tak mungkin mengingat umur Nora Danish yang sudah 31 tahun Nora Danish akan segera kahwin dengan Nadeem Nazri. Inilah gambar cantik dan comel Nora Danish
Nora Danish
Hubungan Nora Danish dan Nadeem Nazri memang sepertinya sudah serius karena dikabarkan Nora Danish dan Nadeem Nazri sudah membeli rumah yang harganya cukup mahal. Nora Danish termasuk artis Malaysia yang suka membagikan gambar dann foto di Instagram Nora Danish. Banyak sekali gambar dan foto Nora Danish yang dibagikan di Intagram Nora Danish. Body artis Nora Danish yang bagus membuat banyak lekaki yang menjadi penggemar Nora Danish. Farid Kamil dan Nora Danish pernah menjadi pelakon filem yang sama. Filem Nora Danish dan Farid Kamil banyak disukai. Yaps, karena di filem itu Nora Danish dan Farid Kamil menampilkan adegan berani. Inilah gambar Nora Danish dan Nadeem Nazir Bercuti
Nora Danish dan Nadeem Nazir Bercuti
Nora Danish adalah artis asal Terengganu Malaysia, Nora Danish kelahiran tanggal 7 Maret 1982. Umur Nora Danish yang sudah 31 yahun tak memudarkan pesona cantik dan comel Nora Danish. Buktinya sampai saat ini Nora Danish masih laris manis menjadi pelakon disejumlah drama dan film. Gosip terbaru mengenai Nora Danish juga selalu dicari oleh fans setia Nora Danish. Setujukah kalian jika Nora Danish dan kekasihnya, Nadeem Nazri pada akhirnya akan bertunang dan kahwin? Selain Nora Danish menjadi pelakon Drama dan Filem, Nora Danish juga berprfesi menjadi model dan host TV. Ingin tau lebih banyak tentang profil dan biodata Nora Danish? Berikut inilah info tentang profil dan biodata Nora Danish artis cantik Malaysia.
Gambar Nora Danish
Profil Biodata Nora Danish:
Nama lahir : Nora Binti Mohd Danish Hanif
Nama lain Nora Danish
Tanggal lahir : 7 Maret 1982 (umur 31 tahun)
Tempat lahir : Kuala Terengganu, Malaysia
Agama : Islam
Twitter : @Nor4Danish
Years active : 2005-sekarang
Tingi badan : 160 cm
Spouse(s) : Rizal Ahsram (m.2006-2008), Putra Adi

Yaps, itulah profil dan biodata Nora Danish artis cantik dan comel Malaysia. Terima kasih kawanku telah membaca artikel tentang profil dan biodata Nora Danish pelakon drama dan filem Malaysia.