Biodata dan Photos Ayu Raudhah

Biodata dan Photos Ayu Raudhah. Siapa yang tak kenal dengan pelakon cantik Malaysia Ayu Raudhah atau miliki nama lengkap Raudhah Che Wan. Selain cantik dan comel Ayu Raudhah juga termasuk pelakon drama yang sangat sukses di Malaysia. Sudah puluhan judul drama pernah dilakoni artis Ayu Raudhah. Saat ini umur Ayu Raudhah sudah 28 tahun dan Ayu Raudhah sudah berkahwin dengan Zaquan Adha. Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha digelar meriah sehingga public Malaysia banyak yang ingin tau photos Ayu Raudhah dan Zaquan Adha wedding. Sejumlah gambar dan photos wedding Ayu Raudhah dan Zaquan Adha tersebat di media.  

Ayu Raudhah dan Zaquan Adha berkahwin dengan pada bukan Januari 2011 silam. Sampai saat ini masih banyak yang penasaran dengan photos dan gambar Ayu Raudhah dan Zaquan Adha berkahwin atau wedding. Beberapa saat yang lalu muncul sebuah gosip bahwa Ayu Raudhah menjadi orang ketiga dikeluarga Aidil Zafuan dan Rita Rudaini. Bahkan Ayu Raudhah dikabarkan karena jadi orang ketiga antara Aidil Zafuan dan Rita Rudaini membuat Ayu Raudhah gaduh dengan Rita Rudaini. Entah apa yang dilakukan Ayu Raudhah hingga dirinya disebut menjadi orang tengah dikeluarga Aidil Zafuan dan Rita Rudiani. Ayu Raudhah adalah adik dari Rozita Che Wan. Menurut kamu cantikan mana Ayu Raudhah dan Rozita Che Wan? 

Ayu Raudhah Che Wan lahir di Alor Star Kedah Malaysia pada tanggal 7 Desember 1984 silam. Miskupun umur Ayu Raudhah sudah 28 tahun tapi Ayu Raudhah masih laris manis menjadi pelakon dalam sejumlah drama Malaysia. Wajah Ayu Raudhah yang cantik dan comel membuat Ayu Raudhah menjadi artis drama top Malysia. Setelah menikah dengan Zaquan Adha, Ayu Raudhah berudung. Tudung yang dipakai membuat Ayu Raudhah terlihat lebih cantik. Ayu Raudhah lulusan Sekolah Menengah Syed Bukhary. Sebelum saya bagikan photos dan gambar Ayu Raudhah. Berikut ini profil dan biodata Ayu Raudhah untuk kamu sahabatku.  

Gambar dan Photos Ayu Raudhah:
Ayu Raudhah Wdding
Ayu Raudhah dan Zaquan Adha
Profil Biodata Ayu Raudhah:
Nama asli : Raudhah Che Wan
Nama lain : Ayu Raudhah
tanggal Lahir : 7 Desember 1984 (28 tahun)
Tempat lahir : Alor Star, Kedah
Agama : Islam
Pekerjaan : Pelakon drama
Tinggi badan : 158 cm
Berat badan : 49 kg
Twitter : @AyuRaudhah2
Pasangan : Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak

Filem dan Drama Ayu Raudhah:
Hidayah 2
Untuk 3 Hari (filem)
Mat Bunga
Nujum Siber
Cinta Si Abang Lori
Semua Nak "A" Je
Tiada Yang Kedua
Sebelum Menutup Mata
Senario Misteri Bamboo
Berakhirnya Sebuah Penantian
Nur Kasih (drama & filem)
Tiga Madu (filem)
Dewi Di Sebalik Cermin


Terima kasih telah membaca artikel tentang biodata Ayu Raudhah serta gambar dan photos Ayu Raudhah. Semoga artikel tenatng profil biodata Ayu Raudhah dan gambar cantik Ayu Raudhah bisa bermanfat untuk kamu sobat.