Profil Biodata Yana Samsudin

Profil Biodata Artis Yana Samsudin. Nama penyanyi cantik Yana Samsudin memang tengah naik daun. Selain Yana Samsudin memiliki suara yang merdu Yana Samsudin juga memiliki wajah yang cantik. Lagu Yana Samsudin yang paling disukai adalah lagu Yana Samsudin yang berjudul Aku Pasrah. Banyak sekali public Malaysia yang menyukai lagu Yana Samsudin Aku Pasrah. Lirik lagu Aku Pasrah yang dinyanyikan Yana Samsudin juga bagus tak keran jia banyak yang mencari tau lirik lagu Yana Samsudin aku pasrah. Belakangan Yana Samsudin dikabarkan akan bertunang dengan seorang lekaki bernama Fadzil Zahari. Yana Samsudin memang ditengarahi jadi kekasih Fadzil Zahari. 

Memang kabar Yana Samsudin bertunang dengan Fadzil Zahari sempat terdengar bulan April 2013 lalu. Sosok kekasih si cantik Yana Samsudin, Fadzil Zahari adalah adik dari aris tampan Farid Kamil. Umur Yana Samsudin saat ini sudah 28 tahun jadi sudah pantas jika Yana Samsudin bertunang dengn Fadzil Zahari. Yana Samsudin memang termasuk salah satu penyanyi Malaysia yang sukses. Beberapa lagu si comel Yana Samsudin menjadi hits. Lagu duet Yana Samsudin feat Shaheizy Sam Bergini Caranya sempat menjai hits. Pasangan penyanyi Yana Samsudin dan Shaheizy Sam memang cukup bagus saat membawakan lagu duet Begini Caranya.  Inilah gambar cantik Yana Samsudin.  
Yana Samsudin Cantik
Video klip Yana Samsudin feat Shaheizy Sam cukup lucu menurut saya dilagu Begini Caranya. Selain dengan Shaheizy Sam, Yana Samsudin juga sempat dekat dengan sejumlah pria seperti Shahrol Shiro dan Haykal. Yana Samsudin Tak hanya fokus dalam dunia musik, namun Yana Samsudin juga laris manis sebagai pelakon drama dan filem. Akan tetapi karir Yana Samsudin memang lebih gemilang di dunia tarik suara daripada dunia peran. Sosok Yana Samsudin lebih dikenal sebagai penyanyi Malaysia yang sukses, meskipun beberapa film Yana Samsudin dan drama yang diperankan Yana Samsudin juga cukup sukses.  

Akun Twitter Yana Samsudin saat ini sudah ada  lebih dari 427ribu Folowers, akun Twitter Yana Samsudin adalah @YanaSamsudin. Sedangkan page Facebook Yana Samsudin sudah ada lebih dari 970ribu likers Facebook. Yana Samsudin penyanyi dan pelakon film Malaysia berkelahiran Johor Malaysia. Si cantik Yana Samsudin lahir tanggal 28 September 1985. Nama asli si comel Yana Samsudin adalah Norliana Samsudin. Karir dara cantik Yana Samsudin sudah dirintis sejak tahun 2008 silam hingga sekarang. Tak menutu kemungkinan Yana Samsudin akan segera kahwin dengan Fadzil Zahari dalam waktu dekat ini. Ingin tau tentang profil biodata Yana Samsudin? Berikut ini info profil dan biodata Yana Samsudin untu kamu sobat.
Yana Samsudin
Profil Biodata Yana Samsudin:
Nama Lahir : Norliana Samsudin
Nama lain : Yana Samsudin
Tanggal lahir : 25 September 1985 (28 tahun)
Tempat lahir : Yong Peng, Johor, Malaysia
Agama : Islam
Pekerjaan : Pelakon, Pengarah, Penyanyi, Penulis skrip
Twitter : @Yanasamsudin
Tahun aktif : 2008-sekarang

Thanks Guys telah sempatkan membaca artikel tentang profil dan biodata Yana Samsudin serta gambar gambar Yana Samsudin artis cantik dan penyanyi comel asal Malaysia. Semoga artikel tentang profil biodata Yana Samsudin bisa menambah pengetahuan kamu tentang Yana Samsudin.